Zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Więcej szczegółów na stronach  WikiPedii

cRM

System cRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem) to zaawansowana aplikacja działająca w środowisku Lotus Domino pozwalająca na pełną kontrolę w relacjach z kontrahentami.

Dzięki systemowi cRM możemy:

  • - wprowadzić informacje o kontrahencie, jego strukturze organizacyjnej, pracownikach, np. adresy, telefony, e-mail’e itp.
  • - określić definiowalne atrybuty kontrahenta, np. dostawca, odbiorca, status: do pozyskania itp.
  • - zdefiniować przypisanie do akcji marketingowych, projektów, spraw itp.
  • - rejestrować dokumenty wychodzące i przychodząca (e-mail, pisma, faksy)
  • - rejestrować rozmowy telefoniczne, spotkania, prezentacje itp.
  • - ustalać harmonogram spotkań
  • - rezerwować potrzebne zasoby, np. sale konferencyjne, samochody, rzutniki multimedialne itp.
  • - kontrolować proces pozyskiwania, obsługi klienta


  • System cRM pozwala na mobilną pracę handlowców w systemie rozproszonym, w wariancie pracy on-line lub też w trybie wymiany informacji co określony przedział czasowy - handlowcy zyskują dostęp do informacji o działaniach prowadzonych u kontrahenta w dowolnymmomencie.

    Aplikacja cRM umożliwia współpracę i wymianę danych z innymi systemami w firmie, organizacji. Możliwe jest pobieranie danych finansowych, wielkości sprzedaży itp. Dane te są dostępne dla handlowców na żądanie.

    Kadra kierownicza zyskuje narzędzie umożliwiające pełną kontrolę procesów zachodzących w firmie, organizacji na styku firma – kontrahent. System pozwala na efektywne planowanie działań handlowych, w połączeniu z innymi naszymi produktami pozwala na stworzenie e-Firmy z bezpiecznym i kontrolowanym przepływem informacji w organizacji.

    System posiada wiele rozszerzeń umożliwiających między innymi: serwis WWW do interakcji z kontrahentami (np. składanie zamówień, pobieranie spersonalizowanych informacji), zarządzanie delegacjami (od procesu zgłoszenia delegacji poprzez akceptację do rozliczenia kosztów) oraz wielu innych w zależności od zapotrzebowania i specyfiki firmy, organizacji.

Z ostatniej chwili

Aplikacja do obsługi ubezpieczeń on-line
czerwiec 2014, Toruń

Wdrożenie kolejnej aplikacji do obsługi sprzedaży ubezpieczeń on-line

Czytaj
Wdrożenie systemu cSzkody
kwiecień 2014, Toruń

Wdrożenie systemu cSzkody do obsługi procesu likwidacji szkód ubezpieczeniowych

Czytaj
Zaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM
marzec 2014, Toruń

Zaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM zintegrowany z pocztą

Czytaj

CeNTe Sp. z o.o.

ul. Lubicka 44, 87-100 Toruń
tel.: (+48) 56 475 45 02,
fax: (+48) 56 659 18 50

www.cente.pl, e-mail: info@cente.pl
Spółka jest zarejestrowana
w Sądzie Rejonowym, VII Wydział
Gospodarczy KRS w Toruniu
pod numerem KRS: 00002585556,

NIP: 8792487334, REGON: 340190224
Kapitał zakładowy: 250 000.00 PLN

Napisz do Nas


Imię i Nazwisko / Nazwa Firmy

Adres

Kontakt (tel / email)

Wiadomość


Wyślij

Znajdź Nas

~Motiv Stempel~
Copyright 2013.Cente
powrót na góre