System cSzkody® stworzyliśmy z myślą o ujednoliceniu oraz uproszczeniu funkcjonowania firmy posiadającej tabor pojazdów komunikacyjnych oraz firm ubezpieczeniowych i multiagencji .
System ten skupia w sobie wszystkie potrzebne elementy, a więc:
- ewidencjonowanie pojazdów, polis ubezpieczeniowych, kierowców, grafików pracy, urlopów i innych
- katalogowanie / przypisywanie wszelkich zdarzeń komunikacyjnych, ich historii, kompletowanie dokumentacji
- zgłaszanie szkód, tworzenie dokumentacji zdarzenia, kosztorysu, dokumentacji fotograficznej
- przebieg procesu odszkodowawczego, raportowanie, gromadzenie danych i ich aktualizacja
Ponieważ nasz system działa poprzez przeglądarkę, jest w pełni mobilny, co oznacza dostępność i możliwość pracy przy użyciu smartfona czy tableta, bez względu na system operacyjny urządzenia.
Tym samym praca w terenie (likwidacja szkód, rekonesans na miejscu zdarzenia itp) jest dużo szybsza i bardziej efektywna, ponieważ przygotowany w terenie raport, dokument, formularz, wykonane zdjęcia, pomiary i inne czynności są od razu zapisywane w głównym systemie i dostępne dla innych pracowników celem wykonania dalszych procedur.
Zintegrowanie systemu, dowolne konfigurowanie praw dostępu i uprawnień, łatwy dostęp do informacji sprawia że może z niego korzystać zarówno mała agencja ubezpieczeniowa jak i towarzystwo ubezpieczeniowe.
Z ostatniej chwili
Aplikacja do obsługi ubezpieczeń on-line
czerwiec 2014, ToruńWdrożenie kolejnej aplikacji do obsługi sprzedaży ubezpieczeń on-line
CzytajWdrożenie systemu cSzkody
kwiecień 2014, ToruńWdrożenie systemu cSzkody do obsługi procesu likwidacji szkód ubezpieczeniowych
CzytajZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM
marzec 2014, ToruńZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM zintegrowany z pocztą
Czytaj