System cRM (Zarządzanie Relacjami z Klientem) to zaawansowana aplikacja działająca w środowisku Lotus Domino pozwalająca na pełną kontrolę w relacjach z kontrahentami.
Dzięki systemowi cRM możemy:
- - wprowadzić informacje o kontrahencie, jego strukturze organizacyjnej, pracownikach, np. adresy, telefony, e-mail’e itp.
- - określić definiowalne atrybuty kontrahenta, np. dostawca, odbiorca, status: do pozyskania itp.
- - zdefiniować przypisanie do akcji marketingowych, projektów, spraw itp.
- - rejestrować dokumenty wychodzące i przychodząca (e-mail, pisma, faksy)
- - rejestrować rozmowy telefoniczne, spotkania, prezentacje itp.
- - ustalać harmonogram spotkań
- - rezerwować potrzebne zasoby, np. sale konferencyjne, samochody, rzutniki multimedialne itp.
- - kontrolować proces pozyskiwania, obsługi klienta
System cRM pozwala na mobilną pracę handlowców w systemie rozproszonym, w wariancie pracy on-line lub też w trybie wymiany informacji co określony przedział czasowy - handlowcy zyskują dostęp do informacji o działaniach prowadzonych u kontrahenta w dowolnymmomencie.
Aplikacja cRM umożliwia współpracę i wymianę danych z innymi systemami w firmie, organizacji. Możliwe jest pobieranie danych finansowych, wielkości sprzedaży itp. Dane te są dostępne dla handlowców na żądanie.
Kadra kierownicza zyskuje narzędzie umożliwiające pełną kontrolę procesów zachodzących w firmie, organizacji na styku firma – kontrahent. System pozwala na efektywne planowanie działań handlowych, w połączeniu z innymi naszymi produktami pozwala na stworzenie e-Firmy z bezpiecznym i kontrolowanym przepływem informacji w organizacji.
System posiada wiele rozszerzeń umożliwiających między innymi: serwis WWW do interakcji z kontrahentami (np. składanie zamówień, pobieranie spersonalizowanych informacji), zarządzanie delegacjami (od procesu zgłoszenia delegacji poprzez akceptację do rozliczenia kosztów) oraz wielu innych w zależności od zapotrzebowania i specyfiki firmy, organizacji.
Z ostatniej chwili
Aplikacja do obsługi ubezpieczeń on-line
czerwiec 2014, ToruńWdrożenie kolejnej aplikacji do obsługi sprzedaży ubezpieczeń on-line
CzytajWdrożenie systemu cSzkody
kwiecień 2014, ToruńWdrożenie systemu cSzkody do obsługi procesu likwidacji szkód ubezpieczeniowych
CzytajZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM
marzec 2014, ToruńZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM zintegrowany z pocztą
Czytaj