Dla naszego klienta, zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system cRM dostępny poprzez snadnardową przeglądarkę internetową jak również klienta IBM Notes. System jest zintegrowany z pocztą elektroniczną klienta jak również z kalendarzami użytkowników. Umożliwa bezpośrednie przypinanie e-maili do spraw i zdarzeń, dodatkowo z poziomu aplikacji można planowawać spotkania i zapisywać je w kalenadarzach pracowników. Dane w kalendarzach synchronizują się również w urządzeniach mobilnych.
Aplikacja korzysta z centralnej bazy kontrahentów całej grupy kapitałowej. W systemie dostępne są również dane wprowadzane w cyfrowej kancelarii firmy (pisma, faksy, e-mail, faktury itp).
Przy pomocy aplikacji można zarządzać pracą zespołów pracowników oraz kontrolować przebieg obsługi spraw i zdarzeń,
Z ostatniej chwili
Aplikacja do obsługi ubezpieczeń on-line
czerwiec 2014, ToruńWdrożenie kolejnej aplikacji do obsługi sprzedaży ubezpieczeń on-line
CzytajWdrożenie systemu cSzkody
kwiecień 2014, ToruńWdrożenie systemu cSzkody do obsługi procesu likwidacji szkód ubezpieczeniowych
CzytajZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM
marzec 2014, ToruńZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM zintegrowany z pocztą
Czytaj