Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy system automatycznej wymiany danych pomiędzy systemem sieci handlowej a systemem do sprzedaży polis on-line.
Przy pomocy przygotowanego zestawu narzędzi możliwe jest z systemu sprzedaży sieci handlowej bezpośrednie wystawienie polisy ubezpieczeniowej oraz wydruk zawartej polisy.
Dodatkowo system wymiany danych umożliwia synchronizację danych na poziomie słowników, raportowanie on-line, wyliczenie składki na postawie zadanych parametrów.
Integracja umożliwia dostęp do funkcji bezpośrednio z poziomu aplikacji magazynowej w sklepie oraz integrację z sklepem internetowym sieci handlowej.
Z ostatniej chwili
Aplikacja do obsługi ubezpieczeń on-line
czerwiec 2014, ToruńWdrożenie kolejnej aplikacji do obsługi sprzedaży ubezpieczeń on-line
CzytajWdrożenie systemu cSzkody
kwiecień 2014, ToruńWdrożenie systemu cSzkody do obsługi procesu likwidacji szkód ubezpieczeniowych
CzytajZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM
marzec 2014, ToruńZaprojektowanie i wdrożenie systemu cRM zintegrowany z pocztą
Czytaj